Odpravite smrčanje: 4 učinkovite rešitve

Ste vedeli, da smrčanje pesti približno 30 % odraslih, pogostost tega pojava pa narašča premo sorazmerno s starostjo in slabša kakovost spanca? Eden od glavnih vzrokov za smrčanje je otežen pretok zraka skozi ožino, ki jo z žrelom tvori mehko nebo.

Smrčanje

Smrčanje ne prinaša samo slabega spanca in neprespanih juter, temveč še druge posledice, kot so nekontrolirano kopičenje odvečne maščobe, hudo pomanjkanje energije, padec koncentracije in razdražljivost. V današnjem prispevku vam bomo zaupali, kako se lahko soočite s tovrstno težavo in tudi na ta način poskrbite za bolj zdravo in kakovostno življenje.

Smrčanje je kar 3x pogostejše pri posameznih s prekomerno težo!

Večina med vami se zagotovo ne zaveda, da je za smrčanje lahko krivo tudi maščevje, ki se nabira pod sluznico žrela in grla. Če ste pretežki in čez dan tudi zato slabe volje, utrujeni in imate slabo koncentracijo, so to dovolj tehtni razlogi, da na zdrav način pričnete izgubljati odvečne kilograme.

V nadaljevanju preveri 4 rešitve, s katerimi ti bo uspelo premagati zoprno smrčanje!

1. Znebite se odvečnih kilogramov

Prvo rešitev smo vam že zaupali. Če se torej soočate s preveč kilogrami, obenem pa vas pesti še nadležno smrčanje, je treba najprej izgubiti – seveda na zdrav način – odvečne kilograme. Velika verjetnost je, da boste ob pravi telesni teži prenehali smrčati.

2. Preverite, ali ste na kaj alergični

Tudi ko zaužijete hrano, ki vašemu telesu škoduje, se lahko kot posledica pojavi smrčanje. V tem primeru gre lahko za simptom, ki konkretno otežuje nemoten prehod zraka. Nastanejo vibracije, ki se pretvorijo v smrčanje.

Test intolerance na hrano

Rešitev je, da pričnete ugotavljati, kaj točno je tisto, kar vaš organizem moti oziroma draži. Najbolje bo, da opravite kožno testiranje na alergije ter test intolerance na hrano. Zelo verjetno je, da boste nad rezultati, kaj je tisto, kar moti vaše telo in povzroča smrčanje, presenečeni.

3. Ne spite na hrbtu

Če spite na hrbtu, je bistveno večja verjetnost, da se jezik pomakne na precej neugodno pozicijo. Pot, po kateri potuje zrak, je namreč v takšni situaciji zelo zožena. Pojavijo se vibracije, posledično pa tudi smrčanje.

Priporočamo vam, da spite na boku, saj boste s tem izbrali primernejšo možnost, ki ne bo imela negativnega vpliva na lego jezika med spanjem. S tem se bo verjetnost smrčanja znižala, če boste kljub temu smrčali, pa bo jakost nižja.

4. Med spanjem pravilno dihajte

Večina ljudi – čeprav se tega niti ne zaveda prav dobro – napačno diha podnevi in tudi ponoči med spanjem. Ena od posledic je vsekakor smrčanje.

Odlična rešitev na navajanje pravilnega dihanja je, da si med spanjem s trakom zalepite usta. Čeprav se vam to morda zdi nevarno početje, vam zagotavljamo, da ste lahko popolnoma brez skrbi. Če se vam bo trak med spanjem odlepil, pomeni, da boste potrebovali vsaj še nekaj vaje, da se tudi med spanjem naučite pravilno dihati.

Na vprašanje, kako odpraviti smrčanje, zdaj poznate najmanj štiri odgovore. Za začetek poskusite spati na boku in ne na hrbtu, na usta si prilepite trak, poskrbite za zdravo in uravnoteženo prehrano ter se vsaj trikrat na teden ukvarjajte s športnimi aktivnostmi.

Če boste še naprej nadaljevali s smrčanjem, na kar vas bodo predvsem opozarjali vaši bližnji, je čas, da opravite še kožno testiranje na alergije ter test intolerance na hrano. Seveda ne bo odveč tudi obisk osebnega zdravnika, ki vam bo predstavil še dodatne možnosti in nasvete.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*