5 nasvetov za učinkovit kolesarski trening

Na slovenskih cestah je prisotnih vse več rekreativnih kolesarjev. Ni čudno, da na Slovence kot narod od zunaj gledajo kot na kolesarsko nacijo, k čemur močno pripomorejo tudi zadnji uspehi naših izjemnih kolesarjev. Če k čemu, pa pripomorejo tudi k razvoju kolesarstva pri nas.

Učinkovit kolesarski trening

Danes si marsikdo želi postati nov Roglič, Pogačar ali kateri od naših drugih junakov. A kolesarstvo ni šport, v katerega se podaš na pamet, pač pa je potrebno za določene cilje tudi pošteno garati. Če si želite od svoje vožnje na kolesu več kot trenutno lahko ponudite, preverite spodnjih pet nasvetov za učinkovit kolesarski trening.

1. Planirajte svoj trening

Za začetek se pozanimajte, kako sploh pričeti z resnim kolesarstvom, in pripravite načrt treningov glede na svojo trenutno pripravljenost. Prav nobene usluge si ne boste naredili, če boste kupili drago cestno kolo, se zagnali v prve kilometre in naslednji dan ob bolečih mišicah razmišljali o tem, da to morda vendarle ni za vas.

2. Poskrbite za prave cilje

Pomislite, kaj bi radi na kolesu dosegli. Vas zanima zgolj rekreativno kolesarjenje ali ste v glavi pripravljeni na nekoliko večje podvige? Denimo na tekmovanje s samim seboj in kasneje morda na udeležbo na kakšnem maratonu. Ali pa se želite priključiti skupini prijateljev, ki že kolesarijo in potrebujete pravi trening, da boste sploh lahko zavrteli pedala v njihovi družbi.

3. Trenirajte intervale

Uporabite trenažer, s katerim boste lahko trenirali kar doma. Če boste želeli dvigniti svojo pripravljenost in postati dovolj močni in vzdržljivi, da se boste lahko brez težav peljali s svojimi kolesarskimi prijatelji, potem delajte na hitrosti in vzdržljivosti.

Kolesarski trening na trenažerju

Ne dovolite, da vas vročina »ubije«. Zunaj na kolesu je hlajenje naravno s pomočjo vetra, ki hladi vaše telo. Doma v zaprtem prostoru boste za to morali poskrbeti sami. Pomagajte si z ventilatorjem, vsekakor pa poskrbite tudi za to, da boste imeli pri sebi vedno dovolj vode.

In ne le vode. Pravi kolesar potrebuje energijo, zato imejte pri roki (doma in na terenu) vedno kakšno proteinsko ploščico ali energijski gel, kakršne dobite v spletni trgovini s športno prehrano VitalGo.si.

Energijske ploščice in geli

Tu boste našli ploščice in gele priznane blagovne znamke Crown Sport Nutrition, izbirali pa boste lahko med najrazličnejšimi okusi.

4. Poskrbite za opremo

Ne glede na to, ali boste trenirali doma ali na cesti, vedno poskrbite za to, da boste opremljeni, kot se spodobi. Pa ne govorimo zgolj o zaščitni opremi, za katero je vsekakor jasno, da je nujna. Govorimo o kolesarskem dresu, hlačah in ustrezni obutvi. Na ta način boste vsekakor še bolj motivirani, da si dokažete, iz kakšnega testa ste.

5. Uporabite tehnologijo

Obvezna oprema vsakega pravega kolesarja mora biti merilec srčnega utripa. Najbolj natančni so tisti, ki so pripeti s pasom okoli prsnega koša, a v veliko pomoč so vam lahko tudi ustrezni zapestni merilci.

Nastavljen najvišji srčni utrip glede na vaša leta in pripravljenost vas bo vedno opozoril, da ste na trenutnem limitu in boste lahko spustili tempo. Le tako boste namreč na zdrav način izboljšali svojo telesno pripravljenost in načrtovali kilometre, ki so pred vami.

Comments are closed.