Kako izbrati ustrezno spletno gostovanje?

Pred vrati je nov projekt, ki se imenuje spletna stran. Pred pričetkom dela na njej bo seveda potrebno izbrati ustrezno spletno gostovanje. Izbira gostovanja je odvisna od več dejavnikov, zato ne gre vedno misliti zgolj na ceno, pač pa na dejanske potrebe in pričakovanja.

Bo šlo za enostavno spletno stran, ki bo postavljena na platformi WordPress in ne bo imela večjega števila obiskovalcev? Je v nastajanju zahtevnejša spletna trgovina ali stran, ki bo močno obremenjena z obiskovalci? V nadaljevanju nekaj več o različnih vrstah gostovanja in katero izbrati.

Deljeno gostovanje je med najbolj priljubljenimi

V primeru, da načrtujete spletno stran, ki ne bo prav posebej zahtevna in na njej ne pričakujete večjega števila istočasnih obiskovalcev, bo deljeno gostovanje prava izbira. Gre za cenovno najbolj ugodno gostovanje, ki pa po ničemer ne zaostaja za ostalimi, kar se hitrosti in zanesljivosti tiče.

Deljeno gostovanje
Deljeno gostovanje je najboljša izbira, če na spletni strani ne pričakujete pretiranega obiska.

Da gre za deljeno gostovanje, pomeni, da bodo na strežniku poleg vaše spletne strani tudi druge. To pa ne pomeni, da bo vaša spletna stran delovala kaj slabše ali manj zanesljivo, saj gre zgolj za souporabo resursov, kot so procesor, spomin in prostor. Vsekakor dovolj vsega za več podobnih in nezahtevnih spletnih strani, ki so navadno postavljene na platformi WordPress.

Nekoliko bolj resna zadeva je VPS gostovanje

VPS je kratica za Virtual Private Server, kar pomeni, da boste na spletnem strežniku, na katerem se nahajajo tudi drugi uporabniki, zakupili popolnoma svoje kapacitete. V resnici boste na ta način lahko upravljali z gostovanjem na način, kot bi bil strežnik vaš, le s to razliko, da bo šlo za virtualen prostor, ki pa bo za razliko od namenskega strežnika precej cenejša opcija.

Takšno gostovanje običajno izberejo podjetja za nekoliko večje spletne trgovine. Dobro je vedeti, da stroški za električno energijo, vzdrževanje strežniškega sistema in ostalo še vedno ostane na ponudniku gostovanja.

Reseller gostovanje za bolj ambiciozna podjetja

Reseller spletno gostovanje je namenjeno spletnim agencijam in podjetjem, ki se ukvarjajo z izdelavo spletnih strani, obenem pa bi svojim strankam ponujala tudi spletno gostovanje.

V tem primeru pridobite popoln dostop do nadzorne plošče, v kateri boste lahko potem sami ustvarjali različne pakete gostovanj za svoje stranke. Prav tako boste lahko to tržili pod svojo blagovno znamko in postavili svoje cene. Je pa v tem primeru potrebno računati tudi na pomoč uporabnikom.

Namensko gostovanje za najzahtevnejše

V primeru, ko gre za podjetje, ki za svoje potrebe potrebuje lasten strežnik, pa morda nima kapacitet in podpore, da bi se to uredilo v samem podjetju, se lahko uredi namensko gostovanje. Gre za najem lastnega strežnika v fizični obliki, za katerega pa je potrebno tudi skrbeti.

Takšen strežnik je namenjen zahtevnejšim strankam, saj imajo lahko te svoje zahteve po konfiguraciji tako strojne kot programske opreme. Uporabnik si lahko prikroji tudi razne sistemske nastavitve, ki jih v drugih primerih sicer ne bi mogel.

Kako izbrati pravega ponudnika gostovanja?

Ko se odločamo o izbiri ponudnika spletnega gostovanja, je potrebno gledati več stvari. V prvi vrsti ne samo cene, pač pa kvaliteto storitev, ki jih nudi. Dober ponudnik bo imel na voljo najmodernejšo tehnično opremo ter zagotavljal prvovrstno podporo svojim uporabnikom.

To pomeni, da bo na voljo preko različnih kanalov, kot so telefon, spletni klepet in spletna pošta, 24 ur na dan. O kvaliteti ponudnika se lahko prepričamo tudi na forumih s to tematiko, veliko pa pove seveda še podatek o tem, koliko let je že prisoten na tem trgu.

Želeli si boste vse na enem mestu, zato preverite, ali ponudnik gostovanja nudi tudi registracijo domen in pa varnostne SSL certifikate, saj jih boste zagotovo potrebovali. Vsekakor pa preverite več ponudnikov in na koncu izberite zmagovalno ponudbo.

Comments are closed.