Izognite se napakam v newsletter marketingu

Ste se odločili, da boste izkoristili cenovno ugoden newsletter marketing in tako na enostaven način poskrbeli za boljše poslovanje? Newsletter marketing s pridom uporablja veliko podjetij in zagotovo lahko rečemo, da gre za zanimivo vrsto marketinga, ki ni zgolj poceni, temveč omogoča tudi enostavno analizo učinkovitosti.

Newsletter marketing

Seveda pa se je treba zadeve lotiti na pravi način. Marsikdo, ki meni, da je newsletter marketing enostaven, se ob srečanju z neuspehom zave, da je treba biti tudi tu mojster in se izogniti vsemu tistemu, kar štejemo za napake. Preberite si, katere so najpogostejše napake pri newsletter marketingu, in se jim tudi v praksi izognite.

1. napaka: Slaba baza

Da bi lahko imel newsletter marketing dobre rezultate, potrebujete v prvi vrsti dobro bazo email naslovov potencialnih kupcev. To pomeni, da morate pridobiti naslove od tistih ljudi, ki jih vaša dejavnost dejansko zanima. Zbiranje naslovov kar vsepovprek vam bo prineslo veliko nezadovoljstva, saj pošiljanju newsletterja ne bo sledila akcija, marsikdo newsletterja niti odprl ne bo, precej pa bo tudi odjav z vaše mailing liste. Zbirajte torej naslove med ljudmi, ki kažejo resno zanimanje (in ne dajo naslova na primer zgolj zato, ker jim hostesa v trgovskem centru za to ponudi simbolično poslovno darilo).

Slaba baza emailov

Poleg tega, da potrebuje baza prave ljudi, jo je treba tudi redno posodabljati. Ljudje menjajo svoje email naslove, in če se izkaže, da velik del poslane pošte ni bilo dostavljene, je vaša baza v resnici precej manjša, kot ste menili.

2. napaka: Neprepoznaven email

Kako se boste v nabiralniku med drugimi sporočili predstavili? Kakšno ime pošiljatelja boste izbrali in kakšen bo naslov sporočila? Newsletter marketing ne more biti učinkovit, če pod pošiljateljem piše »Info«, za naslov pa »Newsletter oktober«. Bodite bolj domiselni in lažje prepoznavni, da bodo prejemniki takoj vedeli, za koga in kaj gre!

3. napaka: Slabo oblikovanje

Newsletter marketing potrebuje hkrati privlačno in praktično oblikovanje. To pomeni, da ne sme biti zgolj dolgočasno besedilo, vendar ravno tako ne sme biti poln slik.

Oblikovanje newsletterja

Poskrbite, da bo vaš newsletter sledil celostni grafični podobi podjetja ali blagovne znamke, da bo širok do 600 pikslov, da bo uporabljal vedno enako predlogo ter tako skrbel za konsistentnost.

4. napaka: Slaba vsebina

Newsletter marketing mora imeti konkreten namen. Če potencialnemu kupcu nekaj sporočite, on pa lahko na sporočilo odgovori z med mladimi priljubljenim »ja in?«, potem je newsletter slabo zasnovan. Potrošniku mora biti jasno, s kakšnim namenom ste mu sporočilo poslali in kaj od njega pričakujete, predvsem pa ga morate prepričati, da gre za nekaj, zaradi česar bo imel korist.

Comments are closed.