Pisanje spletnih člankov

Ne glede na to, ali si želimo dostopa do informacij, novic ali zgolj nekaj zabave, je jasno, da vse poti vodijo na splet. Tam se danes namreč odvija prav vse. Prav zato je v vsakem podjetju treba na spletni strani poskrbeti tudi za kvalitetne vsebine.

Pisanje spletnih člankov

Te nagovarjajo bralca z informacijami o izdelku ali storitvi in odgovarjajo na njegova vprašanja, ko se o izbiri šele odloča. Pisanje člankov za poslovni blog je tako nuja in nekaj, česar ne gre izpustiti iz rok. Po eni strani gre za odličen način komuniciranja, po drugi pa veliko dobrega prinese na različnih področjih promocije.

Objave na socialnih omrežjih

Dandanes težko najdemo koga, ki ni prisoten na katerem od bolj priljubljenih socialnih omrežij. Prav tam pa lahko podjetja z vsebinami praktično brezplačno dosežejo svoje stranke. Seveda je možno nekaj denarja vložiti tudi v dodatno promocijo, a v osnovi gre za brezplačno izpostavitev.

Če se v podjetju načrtno lotite vzdrževanja profila na Facebooku, boste sčasoma tam nabrali lepo število sledilcev, ki vam bodo v resnici ves čas na voljo. Prav zato je pomembno, da se na poslovnem blogu redno objavlja sveže in predvsem kvalitetne vsebine.

Je pisanje člankov zahtevno delo?

Lahko bi rekli, da kakor za koga. Nekdo, ki je dober z besedami, ima ideje in ve, kaj ter kako povedati bralcem, bo pri tem delu lahko precej uspešen. A navadno težava tiči v tem, da poslovnež, ki vodi podjetje, nima časa za ustvarjanje tovrstnih vsebin oziroma mu pisanje niti ne diši preveč.

Pomanjkanje idej pri pisanju člankov
Marsikateremu poslovnežu pisanje člankov predstavlja velik izziv.

V tem primeru je zagotovo bolje to delo prepustiti spletni agenciji, kot je Dvaaja d.o.o., kjer se s pisanjem ukvarjajo profesionalni pisci. Tem namreč idej nikoli ne zmanjka, znajo pa še nekaj zelo pomembnega. Poleg samega pisanja obvladajo tudi SEO, ki pomembno vpliva na to, kako visoko med zadetki se bo članek pojavil v spletnih iskalnikih, kot je Google.

Kvaliteta za vračanje obiskovalcev

Vzemimo za primer spletno trgovino, ki svoje kupce išče na področju oblačil. Zagotovo bo ena od prednostnih nalog vzpostavitev bloga, v katerem bodo lahko opisovali oblačila, obutev in samo modo ter nagovarjali specifičen del spletnih uporabnikov, na katere ciljajo.

Če bodo članki vsebinsko dobri in bodo bralcu ponudili nekaj več, se bo ta naslednjič rade volje vrnil kar sam ali pa se celo naročil na prejemanje novic, v katerih bo seveda tudi zadnja ponudba. Grajenje zveste baze bralcev pomeni, da bo spletna trgovina vedno dobro obiskana, pa četudi povsem brez plačljivega oglaševanja.

Kakšen naj bo spletni članek?

Članki za spletne bloge navadno vsebujejo med 500 in 800 besed. Na splošno velja, da so daljši članki boljši za spletno optimizacijo, a le v primeru, da nosijo kvalitetno vsebino, ki bo za bralca zanimiva. Tudi krajši članki so lahko dobrodošli za bralca, nekoliko manj rad pa jih vidi Google.

SEO optimiziran članek
Članki morajo biti pripravljeni tudi z mislijo na spletne iskalnike.

Pomembno je, da se na poslovnem blogu objavlja vsaj enkrat tedensko. Članek naj bo napisan z mislijo na bralca, a tudi za spletne iskalnike. Torej, tu in tam kakšna ključna beseda, premišljeni naslovi in podnaslovi ter urejena vsebina, razbita na kratke odstavke za lažjo berljivost. Ne pozabimo niti na slikovni del ter kakšno zunanjo in notranjo povezavo.

Comments are closed.