V primerjavi z osebnim je poslovno obdarovanje precej bolj občutljivo. Še zlasti pozorni moramo biti tedaj, kadar obdarjamo poslovnega partnerja iz druge kulture. Obenem je treba dobro upoštevati tudi dojemanje daril. Na daljnem Vzhodu na primer pri obdarovanju štejeta zlasti gesta in način podarjanja, Američani pa po drugi strani darila cenijo zgolj na podlagi tržne vrednosti. Najpogostejši oviri pri poslovnem obdarovanju na sploh pa sta skromna drznost in premajhna domišljija.
Za podjetja poslovna darila predstavljajo orodje trženjske komunikacije. V tem primeru ne gre zgolj za sredstvo prepričevanja poslovnega partnerja za nakup storitve ali izdelka. Obdarovanje presega sfero poslovnosti. V modernem svetu poslovno obdarovanje predstavlja tudi nepogrešljivo vez z družbo.
Razlikovanje med osebnim in poslovnim darilom
Tako z osebnim kot poslovnim obdarovanjem želimo ustvarjati harmonične odnose in prijateljske vezi. Razlike med obema vrstama pa se vseeno kažejo v formalnosti, ki so pogosto samo navidezne. Pri poslovnih odnosih gre za vzpostavljanje ter negovanje drugačnih vrst odnosov. Obdarovanje ni v tolikšni meri usmerjeno k individualnosti posameznika.
Upoštevati je treba določene zahteve, zlasti zaradi omejenega poznavanja obdarovanca. V celoto so zahteve zbrane v bontonu o poslovnem obdarovanju. V današnjem času se pomen obdarovanja v poslovnem svetu izpostavlja z osebno noto. To pomeni približevanje osebnemu obdarovanju.
Razlikovanje med poslovnim in promocijskim darilom
Pri nas poslovnemu obdarovanju dajemo kar precej pozornosti. Kljub temu pogosto ne sledimo pravilom primerne izbire darila. Neredko poslovna darila zamenjujemo s promocijskimi. Ta so opremljena z logotipom podjetja in so praviloma precej nižjih vrednosti.

Dobro izbrano poslovno darilo mora biti ustrezno glede na priložnost. V tem primeru na darilu ni logotipa. Če pa se že odločamo za to, pa ne sme biti na vidnem mestu.
Pozornost, hvaležnost in zaupanje
Pri izbiri poslovnega darila znesek ne sme biti merilo, temveč trezen razmislek o tem, kaj komu podariti. Poglaviten pomen takšnega obdarovanja je poslovnemu partnerju izkazati hvaležnost za sodelovanje, pozornost, zaupanje, prav tako ga želimo z darilom razveseliti in pokazati, da nam je zanj mar.
Razlike pri izbiri ter vrednosti poslovnih daril se najbolj kažejo glede na vrednost poslov, trajanje sodelovanja in glede na položaj osebe, ki ji darilo poklanjamo. Poslovna darila je najprimerneje izročati ob posebnih priložnostih oziroma dogodkih, kot so slavnostne seje, večerje in proslave. Darilo je potrebno pospremiti tudi s čestitko ali primernim nagovorom. Običajno se darilo izroči po zaključnem delu prireditve.
Vabilo na poslovno kosilo
Načeloma poslovna kosila ne sodijo v del poslovnega obdarovanja. Kljub temu pa s povabilom na poslovno kosilo svojemu poslovnemu partnerju pokažemo pozornost in skrb. Prav tako tudi spoštovanje, ker mu naklonimo svoj dodatni čas, ki je danes še kako dragocen.
Poslovna kosila imajo pogosto enak učinek kot poslovna darila: izražanje hvaležnosti, razveseljevanje ter utrjevanje poslovnih vezi.